Friday, September 28, 2012

Weekend cu tinerii la Covasna

In weekendul din 21-23 septembrie 2012, grupul nostru de tineri impreuna cu tinerii din Biserica Harul din Sat Minier, s-a bucurat sa poata vizita Biserica Baptista Romana din Covasna.
A fost un timp minunat petrecut in orasul Covasna dar si in imprejurimi, timp in care ne-am minunat de maretia lui Dumnezeu si i-am multumit pentru tara frumoasa pe care o avem.
Printre mofete cu sulf si vizitele la Sf. Ana si Ciucas, am reusit sa petrecem un timp de calitate impreuna si sa ne cunoastem mai bine.
Am fost foarte incantati de ospitalitatea cu care am fost primiti iar duminica dimineata la serviciul divin am participat si la un botez unde 2 tinere L-au marturisit pe Hristos ca Domn in vietile lor.

Ii multumim lui Dumnezeu pentru oportunitatea pe care am avut-o de a vizita aceasta biserica si speram ca pe viitor sa mai avem astfel de ocazii.








No comments: